Forum Auto aicina Tevi tolerantu un visaptverošu
SERVISA KLIENTU KONSULTANTU pievienoties komandai

Galvenie pienākumi:

- kvalitatīva klientu apkalpošana pēcpārdošanas procesa nodrošināšanai;

- automobiļu servisa darba grafika organizēšana;

- klientu informēšana par visiem servisa piedāvātajiem pakalpojumiem;

- rēķinu noformēšana un nepieciešamās informācijas sagatavošana, ievadīšana uzskaites sistēmā;

- darbs ar kases aparātu.


Prasības kandidātiem:

- teicamas tehniskās zināšanas (teorētiskās un praktiskās) par automobiļu uzbūvi un darbību;
- teicami pārzināt uzņēmuma preces, produktus un pakalpojumus, spēja izprast klientu vēlmes un vajadzības;
- pieredze klientu apkalpošanas jomā un teicamas komunikācijas spējas;
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, noliktavu uzskaites programmas);
- ļoti labas latviešu un krievu valodas zināšanas;
- obligāta iepriekšēja pieredze pēcpārdošanas pakalpojumu jomā.

Mēs piedāvājam:

- būt profesionālas komandas sastāvā;
- visu nepieciešamo tehnisko nodrošinājumu kvalitatīvai darba izpildei;
- atbildīgu un dinamisku darbu;
- atalgojumu sākot no EUR 1600,00 (bruto) /atkarīgs no sasniegtajiem rezultātiem.

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi SERVISA KLIENTU KONSULTANTS/-E lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi: info@forumauto.lv

Sazināsimies ar pretendentiem, kurus aicināsim uz darba interviju klātienē. Kandidātiem, kuri netiks uzaicināti uz otro atlases kārtu, jau iepriekš pateicamies un vēlam panākumus!